Cat Paw Print

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Kitap Yazıları - Şükretmek İçin 1001 Küçücük Neden

Harika başucu kitap, süper hediye. Bayıldım ben bu kitaba. İlk okuyuşumdan beri sevmişimdir Senai Demirci'nin kitaplarını ama bu bir başka olmuş kitap değil de defter tadında. Nasıl yani? Diyorum ki hediye ederken yanına bir de kalem koyun okuyan satır aralarına kendi şükürlerini eklesin. Rabbimizin nimetlerini sayamayacağımız gösteren bir kitap. Bir yerden sonra yorulacaksınız şükredecek ne çok şey olduğunu görüp ve bu güzel bir şey. Böylece belki bir kez de bunun için şükredeceksiniz. Hemen tavsiye kitaplar listesine ekliyorum efendim kendisini :) Bu arada kitabım imzalı :))))
43."Yanlış anladım, özür dilerim." diyebildiğinde mahcup edilmemek
60. Dişçi koltuğundan "dişlerin sağlam" cümlesini duyarak hasarsız kalmak
67.Hep açık kalması gerektiği sanılan televizyonun kapatılmasıyla oluşan tatlı sessizlik
126. Peygamberimizin (s.a.v.) "kardeşlerim" hitabını hak etmek
147.Gündüzleri günah işlenen bir kumsalın kumlarını gece vakti üzerinde secde ederek sevindirmek
167.Dalından dut yemek
269."Tebessümü de sadaka bilerek" tebessüm etmek
Eklemelerim:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder